CONNECT

 

CONNECT

We zijn altijd bereikbaar voor hulp, vragen, een gesprek of gebed op 06-24240357 of Whatsapp ons, of via welkom@huisvanGod.nu.

Onze wekelijkse vaste activiteiten vindt je hieronder!

 

 

Zondag

Worship&Word

Loop eens bij ons binnen bij onze kerkdienst op zondag. Je bent van harte welkom, ook als je ons helemaal niet kent. We zijn gastvrij en willen je graag thuis laten voelen. We zijn bewogen over mensen en staan klaar voor iedereen.

 

Op zondag maken we God groot met moderne muziek (bijvoorbeeld met gitaar/cajon etc.). Er is tijd voor gebed en één keer per maand avondmaal. Elke zondag is er een preek waarbij we vers voor vers door een gedeelte uit de Bijbel gaan en God's Woord zoveel mogelijk voor zich laten spreken en het gedeelte wordt toegelicht. Door op deze manier door God's Woord te gaan willen we het zuiver en echt houden. De jongste kinderen worden opgevangen tijdens de preek. Na afloop hebben we nog een fijne tijd samen met koffie en thee.

 

Één keer per maand hebben we gezamenlijk lunch na de dienst. Dit doen we op locatie, in een park, of bij iemand thuis

 

Mocht je liever eerst eens komen praten één op één dan maken we daar graag ruimte voor.

 

Bennekelstraat 131 Eindhoven, zondag 10:00 uur

Woensdag

Het Woord in praktijk & Gebed

Op woensdagavond komen we als kerk bij elkaar om in huiselijke sfeer meer te leren over God , de prachtige rijkdommen, hoe Jezus wil dat we wandelen en we delen hoe we hier in de praktijk mee omgaan en waar we mee worstelen.

 

Gebed is ook belangrijk want God luistert nog steeds in deze tijd, daarom is er deze avond ook een tijd van gebed voor elkaar, voor noden, voor de stad, het land etc. Maar we mogen God ook danken voor de goede dingen.

 

Bennekelstraat 131 Eindhoven, woensdag 20:00 uur

 

 

AGENDA

Hieronder vind je de agenda met alle data, tijden en locaties van onze activiteiten.

 

Evangelisatie: Één keer per week vindt je ons ook op straat en gaan we in gesprek met mensen om Jezus' boodschap te delen. Locaties en tijden verschillen. Het is heel leuk om te doen en we hebben gave gesprekken en zien geregeld mensen tot geloof komen.

 

Zoekersgroep: We organiseren ook zoekersgroepen, voor mensen die op zoek zijn naar God maar geen idee hebben hoe je God moet zoeken. Je bent van harte welkom! Neem contact op.

Real People | Real Lives | Real Solutions

Bezoek adres zondagochtend: Wijkcentrum de Dommel Eindhoven I Bennekelstraat 131 I 5654DD

Postadres: Verhulststraat 40 | 5654GA Eindhoven

E-mail: Welkom@huisvanGod.nu

Tel: 06-24240357

 

 

Copyright @2017 Huis van God Eindhoven All Rights Reserved